Обсуждения
|
|
Кот | Дата: Вт, 08.03.2011, 21:35 | Сообщение # 1 |
| Добро пожаловать)
вновь тут
|
|
| |
2222 | Дата: Вт, 08.03.2011, 23:50 | Сообщение # 2 |
| Quote (Harley) лучше все в разделе специально сделаном для этого. и какой же это раздел? /пока плохо ориентируюсь здесь на форуме/Добавлено (08.03.2011, 23:50) --------------------------------------------- тогда я удаляю "Создание личной темы" и делаю "Отчеты редакторов" ок?
хм
|
|
| |
Anya | Дата: Вс, 17.04.2011, 01:12 | Сообщение # 3 |
| вопрос на засипку: ориджиналы сюда можно выставлять или нет? Оо
Me kohtaisimme aina silloin kun on tärkeää se ettei kukaan häiritse tai pääse käskemään. Me antaisimme toisillemme hiljaisuuteen syyn. Niin sinä ostat aikaa siis ja minä sitä myyn. Olet todella kaunis, elät vain yhden kerran Olet todella viisas, elät vain hetken verran Me kestäisimme toisiltamme mitä tahansa. Se mitä saisin sinulta, se voisi korvata ne levottomat illat sekä unettomat yöt, ajat, turhan hapuilun ja mitättömät työt Olet todella kaunis… Minä tarttuisin sinuun kysymättä Minä pelkäisi sinussa en olla Olet todella kaunis… Me pystyisimme toisillemme ihmeen tekemään, jos sinä pystyt niin kuin minä pystyn näkemään
|
|
| |
2222 | Дата: Вс, 17.04.2011, 03:54 | Сообщение # 4 |
| Anya, если создашь свою личную тему, то можно)))
хм
|
|
| |
Anya | Дата: Вс, 17.04.2011, 04:00 | Сообщение # 5 |
| Дык она ж врядли пополняться часто будет... А вообще, я имела ввиду раздел Фанфиков, а не форум х))
Me kohtaisimme aina silloin kun on tärkeää se ettei kukaan häiritse tai pääse käskemään. Me antaisimme toisillemme hiljaisuuteen syyn. Niin sinä ostat aikaa siis ja minä sitä myyn. Olet todella kaunis, elät vain yhden kerran Olet todella viisas, elät vain hetken verran Me kestäisimme toisiltamme mitä tahansa. Se mitä saisin sinulta, se voisi korvata ne levottomat illat sekä unettomat yöt, ajat, turhan hapuilun ja mitättömät työt Olet todella kaunis… Minä tarttuisin sinuun kysymättä Minä pelkäisi sinussa en olla Olet todella kaunis… Me pystyisimme toisillemme ihmeen tekemään, jos sinä pystyt niin kuin minä pystyn näkemään
Сообщение отредактировал Anya - Вс, 17.04.2011, 04:00 |
|
| |
2222 | Дата: Вс, 17.04.2011, 17:52 | Сообщение # 6 |
| Quote (Anya) А вообще, я имела ввиду раздел Фанфиков, а не форум х)) нет, нельзя. у нас только по аниме.
хм
|
|
| |
MeLLa | Дата: Сб, 21.05.2011, 19:04 | Сообщение # 7 |
| Темя выполнила свой долг, все остальное в тему " На расмотрение"
|
|
| |